Marcin Dziubak

Marcin Dziubak

Moje portfolio

Kalendarz biurkowy

Dobrze zaprojektowany kalendarz biurkowy będzie cieszył oko przez cały rok. Oprócz szaty wizualnej, która ma przyciągać wzrok, w projekcie warto zawrzeć elementy charakterystyczne dla firmy. Osoba obdarowana kalendarzem podświadomie będzie miała kontakt z naszą marką przez cały rok, przez co w procesie zakupowym nasz produkt szybciej przyciągnie jej wzrok.

Reklama outdoor

Reklama outdoorowa w formie billboardów, banerów na przystankach czy grafik w komunikacji miejskiej musi być tak skonstruowana, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Ma ona bardzo trudne zadanie - przyciągnąć swoją treścią uwagę odbiorcy, który stojąc w aucie na skrzyżowaniu, musi ją dostrzec w gąszczu innych reklam. To idealna forma do budowania świadomości marki.

Reklama w gazecie

Pomimo spadków w czytelnictwie gazet i czasopism, reklamy w tych miejscach cieszą się wciąż ogromną popularnością. Nic dziwnego, w ten sposób z łatwością można dotrzeć do konkretnego odbiorcy - mamy informację o tym kto czyta dany periodyk. Taka reklama musi być językiem i przekazem dostosowana do grupy docelowej oraz stylistycznie do miejsca publikacji.

Gadżety reklamowe

Gadżet reklamowy przynosi nam wartość wtedy, gdy nasz klient obcuje z nim na co dzień. Pogłębia to istnienie marki w jego świadomości. Blisko 60% przedsiębiorców nie wyobraża sobie uczestnictwa w targach bez gadżetów firmowych. Mają one bardzo szerokie spektrum zastosowań i często jest ono ponadczasowe. Ktoś kto korzysta z naszego długopisu z logo, sam staje się reklamą naszej firmy. Mogą to być też: pendrive, powerbank, zabawki jak karty do gry, czekoladki, smycze, narzędzia czy koszulki.

Okładki czasopism

Nie oceniaj książki po okładce. Wszyscy znają to powiedzenie. W przypadku czasopism jest całkowicie na odwrót. Często to do okładki należy najważniejsze zadanie w całym procesie zakupowym - przykuć uwagę potencjalnego czytelnika, wyróżnić się spośród masy innych tytułów, które konsument widzi przed oczami, stojąc przed sklepową witryną. Na okładce znaczenie ma każdy najdrobniejszy element. Musi też oddawać charakter danego numeru, obrazując to nad czym pracowała redakcja.

Banery reklamowe

Banery reklamowe mogą występować zarówno w formie grafiki do internetu jak i dużego baneru zewnętrznego powieszonego np. nad ulicą. W każdym przypadku muszą szybko przykuć uwagę odbiorcy. Musi zarówno pasować do otoczenia jak i się w nim wyróżniać. Reklama, która szpeci, będzie działać bardziej jak antyreklama. To jedna z najstarszych form reklamy, działająca nieprzerwanie do dziś.

Katalog reklamowy

Większość firm w swojej codziennej działalności używa katalogów produktowych. Pokazuje je klientom czy eksponuje na stronie w formie online. Katalogi pełnią też rolę informacyjną - w artystyczny sposób możemy przekazać dużo interesujących informacji o naszej firmie. To doskonałe miejsce, by oprócz portfolio swoich produktów pokazać swoją działalność w pozytywnym świetle. Katalogi pokazują prestiż, ułatwiają kontakt z klientem i przede wszystkim przykuwają jego uwagę na dłużej.

Posty na Facebooka

Facebook, Instagram czy inne portale społecznościowe to miejsca, które również wymagają odpowiednio przygotowanych treści. Muszą bardzo szybko przyciągnąć uwagę odbiorcy przewijającego ekran i nie zniechęcić go do przewijania dalej - sukcesem jest, gdy taka osoba kończy kliknięciem w obrazek z linkiem. Ale social media to nie tylko reklamy. To również regularne budowanie świadomości i pozycji marki poprzez publikowanie wartościowych treści w przyjaznym dla oka i charakterystycznym stylu.

Skład DTP

Skład DTP polega na kompleksowym przygotowaniu do druku książek, broszur, czasopism, gazet oraz innych druków informacyjno-reklamowych. Zadanie grafika jest tutaj o tyle trudne, że musi dbać o naprawdę wiele składników. Odpowiednio złożony tekst, ułożenie elementów, odpowiednia rozdzielczość załączonych obrazów to tylko niektóre z jego zadań. Do tego dochodzi przygotowanie osobnych plików do wykrojników, złoceń czy dodatkowych kolorów.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider